Strona Główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jabłoń informuje, iż rozpoczął się II nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.

W związku z tym, osoby zainteresowane odbiorem folii rolniczej, odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag, powinny złożyć deklarację (w załączniku) przekazania odpadów rolniczych  do Urzędu Gminy Jabłoń - pokój nr 1 (budynek dawnej poczty) - do dnia 30 lipca 2021 r.

Ze względu na wprowadzone przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zmiany w dofinansowaniu powyższego przedsięwzięcia rolnicy będą zobowiązani do opłacenia podatku vat (8%) od przekazanej ilości odpadów.

Planowany termin odbioru odpadów - II kwartał 2022 r.

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:


URZĄD GMINY JABŁOŃ